Sieć drogerii Hebe (Jeronimo Martins Polska) w wyniku przetargu przedłużyła współpracę na kolejny rok z agencją reklamową V&P.
W wyniku dotychczasowych działań dla Hebe V&P opracowała platformę komunikacyjną „Jestem w Hebe” wykorzystującą charakterystyczny motyw muzyczny „Cheek to Cheek” z refrenem „I’m in heaven”.
Bohaterki historii – matka i córka przedstawione są podczas zakupów, które sprawiają im wyraźną radość. Dzięki temu historię tę można łatwo adaptować do kolejnych działań, umacniających wizerunek marki.
Przedłużenie umowy to wynik znakomitych efektów kampanii, w skład której weszły spoty TV, jak również kampania radiowa. V&P stworzyła całą serię kreacji na różne okazje: Black Week, Dzień Kobiet, specjalna oferta świąteczna, czy sprzedaż online, które uzupełniają i puentują scenariusze fabularne wykorzystywane w kampanii wizerunkowej.
Biznes
|
Mimo pandemii Biedronka zwiększyła sprzedaż do 6,5 mld euro. Hebe zamknie 47 aptek, będą zwolnienia grupowe
|
Projekt prowadzi zespół działu obsługi klienta agencji, koordynujący pracę działów strategii i kreacji.