Telewizja2023-10-23
6

63 tys. widzów programu „Drugie życie sukni ślubnej. Second Chance Dresses” w Polsat Cafe

Marta Lech-Maciejewska w „Drugie życie sukni ślubnej. Second Chance Dresses”; fot Krystian SzczesnyMarta Lech-Maciejewska w „Drugie życie sukni ślubnej. Second Chance Dresses”; fot Krystian Szczesny

Nowy program „Drugie życie sukni ślubnej. Second Chance Dresses” - prowadzony przez Martę Lech-Maciejewską - ogląda średnio w Polsat Cafe 63 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Cykl „Drugie życie sukni ślubnej. Second Chance Dresses” na antenie Polsatu Cafe oglądać można w czwartki o godz. 21.00, począwszy od 5 października 2023 roku.

Średnia widownia premierowych odcinków programu (nadanych do 19 października) wyniosła 63 tys. osób, co przełożyło się na 0,50 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,65 proc. w grupie 16-49 i 0,47 proc. w grupie 16-59, komercyjnej dla Telewizji Polsat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Dotychczas największą popularnością cieszył się drugi odcinek cyklu. Przyciągnął uwagę 89 tys. osób.

Polska wersja projektu oparta jest na formacie „Second Chance Dresses”, który został zrealizowany w 2018 roku dla brytyjskiego TLC. W ramach cyklu panny młode mogą kupić suknie z drugiej ręki, dając im nowe życie.

Cykl prowadzi Marta Lech-Maciejewska, za jego realizację odpowiada Endemol Shine Polska.

Udział Polsat Cafe w rynku telewizyjnym w pierwszym półroczu 2023 roku wyniósł 0,45 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas