Reklama2018-04-16
0

DSK przygotuje kampanię promującą postawy prozdrowotne i badania nowotworowe

Agencja DSK zwyciężyła w konkursie Ministerstwa Zdrowia na opracowanie kampanii informacyjno-edukacyjno-promocyjnej na temat postaw prozdrowotnych oraz na rzecz zwiększenia zgłaszalności społeczeństwa na badania w ramach „Narodowego Programu Zwalczania Chorób Nowotworowych”.

Zadaniem agencji biorących udział w konkursie było przygotowanie koncepcji kreatywnej (Big Idea) oraz wybranych elementów kampanii, w tym scenopisu spotu telewizyjnego, koncepcji kampanii internetowej i koncepcji kampanii z influencerami. Działania te będą realizowane przez trzy najbliższe lata.

Agencja DSK oprócz tego, że przygotuje zleconą przez resort zdrowia kampanię, to jeszcze otrzymała nagrodę w wysokości 150 tys. zł. Ministerstwo nagrodziło też konsorcjum firm Propeller i Red8 Advertising - otrzymały 100 tys. zł.

W konkursie ponadto wzięły udział Mastermind Media oraz konsorcjum złożone z firm Media Group i Studio Full Glass.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas