Reklama2021-11-16
1

Agencja reklamowa DSK zajmie się rządową kampanią "Nasz klimat"

fot. WMfot. WM

Agencja reklamowa DSK wygrała przetarg Ministerstwa Klimatu i Środowiska na realizację ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej "Nasz klimat" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Umowa opiewa na kwotę 3,48 mln zł.

Prowadzony od kilku miesięcy przetarg Ministerstwa Klimatu i Środowiska dotyczył realizacji ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej pod hasłem "Nasz klimat".

Złożono w nim sześć ofert. Wśród zainteresowanych współpracą z resortem klimatu były agencje: DSK (oferta z ceną 4,28 mln zł), Five Media (3,3 mln zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (4,21 mln zł), Aplan Media (3,66 mln zł) oraz dwa konsorcja: Brand me up z World Media (2,69 mln zł) oraz Partner of Promotion z Directors Group i Media Group (4,18 mln zł).

Resort do współpracy wybrał agencję DSK.

Głównym celem kampanii "Nasz klimat" jest podniesienie świadomości ekologicznej społeczeństwa na temat indywidualnych działań, jakie można podejmować na rzecz ochrony klimatu.

Do zadań DSK należy stworzenie szczegółowej koncepcji kampanii „Nasz klimat”, opracowanie planu działań z zakresu media relations oraz ich realizacja (budżet na nie wynosi od 10 proc. do 15 proc. budżetu kampanii), publikacja artykułów sponsorowanych w prasie, produkcja tv spotów reklamowych, produkcja filmu z realizacji spotów TV (tzw. making of), przeznaczonego do emisji w internecie, produkcja spotów radiowych, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii internetowej itp.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas