Reklama2017-12-05
0

Dunkin' Donuts rusza z przetargiem reklamowym po raz pierwszy od blisko 20 lat

Sieć Dunkin' Donuts rozpoczęła przetarg na obsługę reklamową w Stanach Zjednoczonych. Marketer robi przegląd po raz pierwszy od blisko 20 lat. Przez ten czas niezmiennie pracował z agencją Hill Holliday.

Rozpoczęte właśnie procedury przetargowe mają zakończyć się w pierwszym kwartale 2018 roku. Obejmują jedynie obsługę kreatywną. Nie dotyczą współpracy w zakresie planowania i zakupu mediów.

Dotychczas za obsługę reklamową, jak i mediową odpowiadała agencja Hill Holliday. Marketer współpracuje z nią niezmiennie od 1998 roku. Obsługa mediowa pozostaje w tej agencji bez zmian.

Agencja Hill Holliday jest autorem wprowadzonego w 2006 roku hasła marki Dunkin' Donuts: „America Runs on Dunkin”.

Autor:bg

Więcej informacji:Dunkin' Donuts, Hill Holliday

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas