Reklama2020-07-09
2

Durex promuje bezpieczny seks w kampanii reklamowej

Marka Durex ruszyła w Wielkiej Brytanii z kampanią telewizyjną promującą bezpieczne stosunki seksualne, w związku z niepokojącymi statystykami dotyczącymi rozprzestrzeniania się chorób wenerycznych w Zjednoczonym Królestwie.

Kampania "Let's not go back to normal" zwraca uwagę, by po okresie lockdownu nie odchodzić od "nowej normalności" w aktywności seksualnej, na rzecz starych nawyków, prowadzących do chorób przenoszonych drogą płciową. Zaliczono do nich skrępowanie kobiet przed proszeniem partnerów o zakładanie prezerwatyw czy niechęć części mężczyzn do zabezpieczenia się w czasie stosunku.

Akcja marki Durex obejmuje spot telewizyjny oraz outdoor.

Kreację przygotowała agencja Havas London. Produkcją zajęło się studio Tubby Brother Films.

Autor:jd

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas