Pierwsze odcinki nowego teleturnieju muzycznego "Tak to leciało",który od marca emituje TVP 2, oglądało średnio 3,53 mln widzów.Oznacza to, że program cieszy się większą popularnością niżnadawane w tym samym czasie programy TVN i Polsatu, ale przegrywa zpropozycjami Jedynki.
Średnia widownia trzech pierwszych odcinków "Tak to leciało"wyniosła niespełna 3,53 mln widzów - wynika z danych AGB NielsenMedia Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Zapewniło toTVP 2 mniej więcej 23% udziałów w rynku zarówno w grupie 4+, jak iw komercyjnej 16-49. Ilość widzów oglądających teleturniejprowadzony przez Macieja Miecznikowskiego, wokalistę zespołuLeszczy, zdecydowanie rośnie: pierwszy odcinek show śledziło trochęwięcej niż 3 miliony osób, natomiast trzeci - już ponad 4 milionywidzów.
"Tak to leciało" wyraźnie poprawił też wyniki oglądalności TVP 2w porównaniu z programami emitowanymi w tym paśmie w analogicznymokresie poprzedniego roku, które przyciągały przed telewizorśrednio 2,54 mln widzów, zapewniając Dwójce 15% udziału w grupie 4+(13% w grupie komercyjnej 16-49).
Zobacz tabelęPodczas emisji "Tak to leciało" TVP 2 znalazła się na drugimmiejscu pod względem gromadzonej widowni. Liderem pasma była TVP 1nadająca w tym czasie "Wieczorynkę" i "Wiadomości", któreprzyciągały przed ekrany średnio 3,88 mln widzów. Teleturniejwyprzedził natomiast emitowane przez TVN "Fakty", "Sport", "Pogodę"i "Uwagę" (2,23 mln) oraz nadawany w Polsacie koniec pasmainformacyjnego i serial "Daleko od noszy" (1,68 mln).
Zobacz tabelę
Wśród widzów pierwszych odcinków "Tak to leciało" większośćstanowiły kobiety. Poza tym produkcja gromadziła przed telewizoramigłównie osoby powyżej 60. roku życia oraz mieszkańcówwsi.