Telewizja2023-03-11
8

Wiosną bez nowego sezonu „Tak to leciało!”. Program ma wrócić po wakacjach

Sławomir Zapała i „Kajra” na planie „Tak to leciało!”; fot. Maciej ZawadaSławomir Zapała i „Kajra” na planie „Tak to leciało!”; fot. Maciej Zawada

11. sezon „Tak to leciało!” emitowany na początku tego roku oglądało w TVP2 średnio 1,08 mln widzów. Względem poprzedniej serii emitowanej jesienią ub.r. widownia programu niemal się nie zmieniła - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Wiosną Dwójka zrealizuje kolejne dwie odsłony produkcji, nowe odcinki widzowie zobaczą jesienią.

Dwójka 11. sezon teleturnieju „Tak to leciało!” pokazywała w niedziele o godz. 16.15, w okresie od 1 stycznia do 19 lutego br. Średnia oglądalność programu wyniosła 1,08 mln widzów, co przełożyło się na 9,31 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 6,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 6,64 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 22 stycznia, który śledziło 1,36 mln osób.

Dla porównania, 10. sezon „Tak to leciało!” emitowany jesienią ub.r. śledziło 1,07 mln osób, co przełożyło się na 10,62 proc. udziału w 4+, 7,62 proc. w 16-49 i 7,65 proc. w 16-59. Widownia programu minimalnie wzrosła, ale spadły jego udziały rynkowe.

W niedzielę, 25 grudnia ub.r. o godz. 16.15 telewizyjna Dwójka pokazała specjalny odcinek serialu „Tak to leciało!”. Śledziło go 1923 tys. osób (odpowiednio 9,04 proc., 6,37 proc. i 6,54 proc. udziału).

„Tak to leciało!” to polska wersja formatu „Don’t forget the lyrics”. W programie zadaniem uczestników jest odgadywanie brakujących słów piosenek, których melodię słyszą.

Teleturniej powrócił do ramówki Dwójki po 10 latach przerwy. Produkcja w stacji zadebiutowała w marcu 2008 roku. Program emitowany był w każdej ramówce wiosennej i jesiennej w niedziele około godz. 19.00. Dwójka pokazała dziewięć sezonów produkcji, ostatni odcinek nadano 12 maja 2012 roku. Wówczas gospodarzem show był Maciej Miecznikowski, a za jego produkcję wykonawczą odpowiadała spółka Mastiff Media Polska.

Reaktywowany jesienią ub.r. program prowadzą Sławomir Zapała i „Kajra”, za produkcję wykonawczą projektu odpowiada Endemol Shine Polska.

Wiosną powstaną kolejne dwa sezony, emisja w sezonie 2023/2024

Telewizja Polska już zdecydowała się na realizację kolejnych dwóch sezonów show. Prace na planie „Tak to leciało! 12 i 13” odbywać się będą wiosną br., bez zmian program będą prowadzić Sławomir Zapała i „Kajra”.

13. odsłona produkcji ma trafić do emisji w Dwójce jesienią br. Z kolei kolejny sezon będzie emitowany najprawdopodobniej zimą lub wiosną przyszłego roku.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,02 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas