Telewizja2024-03-12
2

1,59 mln widzów „The Voice Kids 7” w TVP2

fot. Jan Bogacz, Natasza Młudzik/TVPfot. Jan Bogacz, Natasza Młudzik/TVP

Siódmą edycję „The Voice Kids” ogląda średnio 1,59 mln osób, o 240 tys. widzów mniej względem pokazywanej rok temu szóstej odsłony widowiska - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„The Voice Kids 7” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 20.00, począwszy od 24 lutego br. Średnia widownia premierowych odcinków dziecięcej wersji muzycznego widowiska do 10 marca wyniosła 1,59 mln osób, co przełożyło się na 13,42 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 9,96 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię, wynoszącą 1,80 mln oglądających, zgromadził odcinek produkcji z 24 lutego (była to emisja z godz. 21.05).

Dla porównania, szóstą edycję muzycznego widowiska, pokazywaną wiosną ub.r., po trzech pierwszych tygodniach emisji oglądało średnio 1,83 mln osób, co przełożyło się na 14,32 proc. udziału w 4+, 11,28 proc. w 16-49 i 11,38 proc. w 16-59. Dziecięcy show stracił 240 tys. oglądających.

„The Voice Kids”, to mutacja popularnego na całym świecie formatu muzycznego „The Voice”. W show występują utalentowane wokalnie dzieci w wieku od 8 do 15 lat, których występy na wszystkich etapach programu oceniają trenerzy. Zasady są bardzo podobne jak w „The Voice”: dzieciaki biorą udział w castingach, wybierają drużynę ulubionego trenera i rywalizują o przejście do etapu z koncertami finałowymi.

Natasza Urbańska zastąpiła Dawida Kwiatkowskiego w jury

Występy uczestników w szóstej edycji polskiej wersji programu ponownie oceniają będą Tomson i Baron z zespołu Afromental oraz Cleo. Nową jurorką w programie jest Natasza Urbańska, która zastąpiła Dawida Kwiatkowskiego.

Show ponownie prowadzą Tomasz Kammel i Ida Nowakowska. Za produkcję „The Voice Kids” w naszym kraju odpowiada Rochstar.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2023 roku wyniósł 7,30 proc.

Autor:MK

Więcej informacji:The Voice Kids, TVP2

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas