Prasa2010-09-23
7

Duże spadki na rynku tygodników telewizyjnych

W lipcu br. wszystkie tygodniki telewizyjne odnotowały spadek sprzedaży, a najwięcej stracił “Super TV”. Zdecydowanym liderem pozostaje “Tele Tydzień”.

 Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez Wirtualnemedia.pl, wynika, że średnie rozpowszechnianie płatne razem tygodnika “Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) wyniosło w lipcu 2010 roku 942 827 egz., czyli o 11 proc. mniej niż rok wcześniej.
 
Na drugim miejscu znalazł się magazyn “To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem na poziomie 423 178 egz. (spadek o 9 proc.). Podium zamyka “Kurier TV” (Bauer) z rozpowszechnianiem płatne razem wynoszącym 214 127 egz., notując spadek o 24 proc.
 
Najwięcej w rankingu stracił, plasujący się na pozycji piątej, tygodnik “Super TV” (Bauer). Jego wynik zmalał o 29 proc. do 187 723 egz.
 
Jednym tytułem w zestawieniu, nie wydawanym przez Bauera, jest tygodnik “Teleprogramy” (Teleprogram), zajmujący ostatnie, siódme miejsce z wynikiem 42 601 egz. (spadek o 13 proc.).
 

Zobacz tabelę


 

Autor:masz

Więcej informacji:tygodnik telewizyjny, tv guide, zkdp

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas