Prasa2015-07-03
2

Duże spadki sprzedaży magazynów młodzieżowych. „Bravo” liderem

W I kwartale 2015 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Twist”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w I kwartale 2015 roku wyniosła 72 360 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2014 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 39,23 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga pozycja przypadła magazynowi „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 37,24 proc. do poziomu 43 064 egz.

Podium uzupełnia, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego średni wynik zmalał o 42,66 proc. do 33 259 egz.

Natomiast czwarte miejsce należało do miesięcznika „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się w ciągu roku o 44,22 proc. i wyniosła 28 134 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Zobacz tabelę

W marcu 2015 roku średnia sprzedaż ogółem magazynu „Bravo” w porównaniu do marca 2014 roku zmniejszyła się o 45,90 proc. do 61 382 egz.  Tytuł ten pozostał jednak nadal liderem segmentu.

Na drugim miejscu znalazł się miesięcznik „Fun Club” (43 603 egz.; spadek o 35,53 proc.), a z czwartego na trzecie awansowało „Bravo Girl” (33 502 egz.; - 28,43 proc.).

W tym ujęciu najwięcej stracił „Twist” - tytuł ten zanotował spadek o 47,70 proc.

Zobacz tabelę

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:magazyn młodzieżowy, Bravo, zkdp

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas