Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od czerwca do sierpnia br. należała do RMF FM. Duży spadek w badanym okresie zanotowały Radia Maryja, Jedynka i Radio ZET - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od czerwca do sierpnia 2015 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 24,7 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 2,92 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 13,7 proc., po spadku o 10,46 proc. Na podium znalazła się publiczna Jedynka, której udział w rynku wyniósł 9,7 proc., po spadku o 11,01 proc.
Oczko niżej uplasowała się Trójka z wynikiem na poziomie 7,7 proc. Udział PR 3 poszedł do góry o 5,48 proc.
Pierwszą piątkę zamyka stacja VOX FM, której udział w badanym okresie wyniósł 3,4 proc. (bez zmian w porównaniu do analogicznego okresu ub.r.).
Najwięcej straciło Radio Maryja, które zajęło miejsce szóste. Stacja odnotowała spadek udziału o 18,18 proc. do poziomu 1,8 proc.
Zobacz tabelęDane o rynku radiowym w ostatnim roku.
Zobacz tabelę