RMF FM pozostaje liderem rynku radiowego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl za maj-lipiec 2011 roku. Badany okres był udany dla Radia ZET, PR III, Radia Maryja i Czwórki.
RMF FM było najczęściej wybieraną stacją przez mieszkańców naszego kraju w okresie maj-lipiec 2011 r. - pokazuje najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company opracowana przez portal Wirtualnemedia.pl. Udział w rynku RMF FM wyniósł 25,5 proc., co oznacza, że w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku stacja straciła 2,5 punktu proc.
Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET, które zyskało 0,3 punktu proc. udziału w rynku radiowym (16,6 proc.). Na najniższym stopniu podium uplasował się Program 1 Polskiego Radia z wynikiem na poziomie 11,7 proc. (spadek o 0,8 punktu proc.).
Czwarte miejsce przypadło dla Trójki Polskiego Radia, która w ciągu roku zwiększyła swój udział w rynku radiowym o 0,8 punktu proc. do 8,0 proc.
Największy w badanym okresie wzrost zanotowała Czwórka (udział w rynku zwiększył się o 62 proc.).
Zobacz tabelę
Dane o rynku radiowym za ostatni rok.