RMF FM pozostaje niezmiennie liderem rynku radiowego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl za sierpień-październik 2011 roku. Badany okres był udany Trójki, który zanotowała spory wzrost - na przeciwnym biegunie Jedynka.
Z najnowszej fali badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (sierpień - październik 2011) wynika, że RMF FM z wynikiem 27,2 proc. jest liderem słuchalności wśród stacji ogólnopolskich. W porównaniu do analogicznego okresu w 2010 roku stacja straciła 0,3 punktu procentowego.
Na drugim miejscu uplasowało się Radio ZET z 16,1 proc. udziałem w rynku (poprzednio 15,9 proc.). Na podium znalazła się jeszcze "Jedynka" z wynikiem 11,1 proc. (spadek o 1,3 pkt. proc.) a czwartym miejscu uplasowała się "Trójka" - 8,2 proc. (wzrost o 0,9 punktu procentowego).
Swoje wyniki poprawiły w tym okresie Radio Maryja (0,45 pkt. proc.), Chilli Zet (0,1 pkt. proc.) oraz Czwórka (0,2 pkt. proc.) a sporo straciło TOK FM (0,20 pkt. proc.).
Zobacz tabelę
Dane o rynku radiowym za ostatni rok.