Telewizja2013-11-26
17

Duży wzrost TVP1, tracą TVP Info i TVP Regionalna. Skoki narciarskie wśród hitów tygodnia

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce niezmiennie należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 18 do 24 listopada 2013 roku wzrósł o 1,52 pkt. proc. do 14,10 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.

Z kolei na drugą lokatę spadła stacja TVN, której udział w analizowanym okresie jednak zwiększył się o 0,20 proc. i wyniósł 12,80 proc. Natomiast ostatnie miejsce podium należało do Polsatu, którego wynik wyniósł 11,91 proc., po spadku w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,08 pkt. proc. Z kolei czwarte miejsce przypadło TVP2 (10,71 proc.; w górę o 0,34 pkt. proc.).

Odświeżony kanał TVP Info w zeszłym tygodniu zanotował spadek udziału o 0,47 pkt. proc. do 1,51 proc. Natomiast udział w rynku telewizyjnym kanału TVP Regionalna zmniejszył się o 0,14 pkt. proc. do 0,98 proc.

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym pochwalić się mogą takie kanały jak: TVN7 (3,45 proc.; + 0,08 pkt. proc), TVP Rozrywka (0,86 proc.; + 0,04 pkt. proc), Polo TV (0,81 proc.; + 0,04 pkt. proc) oraz Polsat Sport (0,78 proc.; + 0,21 pkt. proc).

Zobacz tabelę


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera uplasowała się telewizja TVN, która zyskała tutaj 0,22 pkt. proc. do 14,65 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,59 pkt. proc. do 12,39 proc. Natomiast na ostatnią lokatę podium awansowała TVP1 (wzrost udziału o 1,28 pkt. proc. do poziomu 10,09 proc.).

Zobacz tabelę


Największą popularnością w zeszłym tygodniu (7,22 mln widzów) cieszył się pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”.

Wysoką widownię zgromadziły również pozostałe sztandarowe seriale TVP2: „Na dobre i na złe” (5,86 mln) oraz „Barwy szczęścia” (4,66 mln).

Wśród hitów ratingowych tygodnia znalazły się także transmisje sportowe: PŚ w skokach narciarskich w Klingenthal (najchętniej oglądana część zgromadziła 5,82 mln widzów) oraz towarzyski mecz piłki nożnej, w którym Polska zmierzyła się z Irlandią (4,19 mln widzów).

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 18.11.2013 - 24.11.2013 - grupa 4+

Zobacz tabelę


20 najlepiej oglądanych programów w dniach 18.11.2013 - 24.11.2013 - grupa 16-49

Zobacz tabelę

Autor:mk

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(17)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas