Reklama2010-05-02
0

Duży wzrost wpływów reklamowych telewizji - TVN nadal liderem

Polskie stacje telewizyjne w I kwartale br. cennikowo zarobiły z reklam prawie 40 proc. więcej niż rok wcześniej. Liderem wpływów reklamowych była – podobnie jak przed rokiem – TVN.

Od stycznia do marca bieżącego roku cennikowe wpływy reklamowe polskich stacji telewizyjnych wyniosły 3,23 mld zł, czyli o 38,7 proc. więcej niż w I kwartale 2009 roku – wynika z danych firmy Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Najwięcej „na papierze” zarobiła z reklam – tak jak przed rokiem – TVN, ale wśród głównych stacji zanotowała najniższy wzrost tych przychodów w skali rok do roku – wynoszący 18 proc. Cennikowe wpływy reklamowe Polsatu zwiększyły się o 23,6 proc., TVP2 – o 26 proc., a TVP1 – o 39,2 proc. Natomiast VIVA Polska w I kwartale bieżącego roku „na papierze” zarobiła z reklam aż o 70 proc. więcej niż rok wcześniej.

 

Zobacz tabelę

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas