Telewizja2015-07-01
3

„Dwie prawdy” Jana Wróbla i Romana Kurkiewicza oglądało 195 tys. widzów

Roman Kurkiewicz i Jan Wróbel, fot. TVNRoman Kurkiewicz i Jan Wróbel, fot. TVN

Program Jana Wróbla i Romana Kurkiewicza „Dwie prawdy” w ostatnim roku oglądało w TVN24 średnio 195 tys. widzów.

„Dwie prawdy” nadawane były w TVN24 w dni powszednie o godz. 21.00, w okresie od 30 czerwca 2014 roku do 26 czerwca 2015 roku. Średnia widownia magazynu w tym okresie wyniosła 195 tys. osób, co przełożyło się na 1,26 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 1,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadziło wydanie „Dwóch prawd” pokazane 23 czerwca br. Jego średnia widownia wyniosła 388 tys. osób.

Trzy topowe odcinki magazynu

Zobacz tabelę

TVN24 w paśmie nadawania magazynu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród kanałów newsowych. Liderem w tej kategorii stacji było TVP Info osiągające 1,64 proc. udziału. Stacja ta nadawała wówczas serwisy informacyjne i magazyny tematyczne. Gorzej od TVN24 wypadł Polsat News, nadający również informacje. Jego udział wyniósł 0,65 proc. Natomiast w grupie komercyjnej to TVN24 był liderem, a drugie miejsce należało do TVP Info.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Zobacz tabelę

W programie „Dwie prawdy” Jan Wróbel i Roman Kurkiewicz dyskutując ze sobą, konfrontują swoje poglądy dotyczące m.in. spraw społecznych, politycznych czy światopoglądowych. Magazyn od 29 czerwca br. ma przerwę wakacyjną. Zamiast tej audycji nadawany jest obecnie serwis informacyjny.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas