Prasa2015-06-05
0

Dwutygodniki telewizyjne i poradnikowe w czołówce. „Tele Świat” wyprzedził „Przyjaciółkę”

W lutym 2015 roku na pozycję lidera sprzedaży wśród wszystkich dwutygodników awansował „Tele Świat”, który wyprzedził „Przyjaciółkę”. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2015 roku wyniosła 348 386 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku była ona niższa o 9,73 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W styczniu ub.r. tytuł ten był drugi.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z kolei na drugie miejsce z pierwszego spadła poradnikowa „Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 22,01 proc. do poziomu 307 893 egz.

Podium zamyka „Party” (Edipresse Polska), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 11,74 proc. do 249 550 egz.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia najwięcej, bo po trzy pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym oraz dwutygodniki poradnikowe. Dwa miejsca przypadły tytułom people, a po jednym - magazynowi o serialach oraz pismu z segmentu real life stores.

Zobacz tabelę

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas