Prasa 2022-06-23
3

„Vogue” zwiększył wpływy z reklam o 90 proc.,a „Zwierciadło” o 70 proc. (Top10)

Niemal o jedną piątą wzrosły rok do roku przychody reklamowe magazynów. Największe wzrosty odnotowały „Vogue” i „Zwierciadło”. Mniej na reklamach zarobiły „Przyjaciółka” i „Forbes”.

W okresie od stycznia do kwietnia br. reklamodawcy wydali w magazynach 1,16 mld zł, czyli 19,6 proc. więcej niż w tym samym okresie 2021 roku – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl (dane cennikowe, netto, Kantar Media).

Niezmiennie liderem wpływów reklamowych wśród magazynów pozostaje „Twój Styl”, który zwiększył przychody rok do roku o 33,5 proc., do 101,6 mln zł.

Drugi w zestawieniu „Tele Tydzień” zarobił na reklamach 76,9 mln zł, czyli 32,9 proc. więcej niż rok temu. Podium zamyka „Vogue”, którego przychody w skali roku wzrosły o 89 proc., do 66,4 mln zł.

Marketerzy na reklamy w „Vivie” wydali 54,7 mln zł (+ 33,6 proc.), w „Życiu na gorąco” – 44,7 mln zł (+42,2 proc.), a w „Zwierciadle” – 34,3 mln zł (+69,9 proc.).

„Przyjaciółka” zarobiła na reklamach 27,5 mln zł (-13,9 proc.), „Pani” – 27,4 mln zł (+10,9 proc.), „Forbes” – 27 mln zł (-10,9 proc.), a „Chwila dla Ciebie” – 25 mln zł (+64,3 proc.).

Autor: bg

KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas