Prasa2022-06-23
3

„Vogue” zwiększył wpływy z reklam o 90 proc.,a „Zwierciadło” o 70 proc. (Top10)

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Czy ktoś posiada oficjalne dane o sprzedaży tego tytułu?

TS2022-06-23 10:27
00

hahahahaaaaaa

kkkk2022-06-23 12:42
00

Czy te dane są prawdziwe? Czy uwzględniono rabaty itd. Reklamodawcy popularnych marek nie kupują reklamy tam, gdzie ich target, tylko aspirują... Firma, której produkty są w Rossmannie czy Biedronce za 10-15 zł, reklamuje się w luksusowych tytułach. Da więcej reklam, to w nagrodę luksusowy miesięcznik przyzna jej nagrodę za produkt. A wtedy DUMA WIELKA!

Halina2022-06-23 13:49
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas