Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Vogue” zwiększył wpływy z reklam o 90 proc.,a „Zwierciadło” o 70 proc. (Top10)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Czy ktoś posiada oficjalne dane o sprzedaży tego tytułu?
hahahahaaaaaa
Czy te dane są prawdziwe? Czy uwzględniono rabaty itd. Reklamodawcy popularnych marek nie kupują reklamy tam, gdzie ich target, tylko aspirują... Firma, której produkty są w Rossmannie czy Biedronce za 10-15 zł, reklamuje się w luksusowych tytułach. Da więcej reklam, to w nagrodę luksusowy miesięcznik przyzna jej nagrodę za produkt. A wtedy DUMA WIELKA!