Prasa2014-03-27
0

Dwutygodniki telewizyjne straciły czytelników w 2013, liderem „Tele Świat”

Shutterstock.comShutterstock.com

W 2013 roku wszystkie dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Ekran TV”. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w 2013 roku wyniosła 375 226 egz. Była ona o 2,13 proc. niższa niż w 2012 roku.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który w analizowanym okresie miał wynik na poziomie 203 840 egz. Magazyn ten w badanym okresie zanotował stratę wynoszącą 5,66 proc.

Trzecią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 65 720 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 7,28 proc.

Zobacz tabelę

W grudniu 2013 liderem średniej sprzedaży ogółem także był „Tele Świat”, którego wynik w porównaniu do grudnia 2012 roku zmniejszył się o 1,52 proc. i wyniósł 434 957 egz. Drugie miejsce zajął „TV 14” (232 433 egz.; w dół o 11,18 proc.), a trzecie - „Ekran TV” (72 957 egz.; największy spadek w zestawieniu wynoszący 17,51 proc.).

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas