Prasa2014-01-28
0

Dwutygodniki telewizyjne z mniejszą sprzedażą. „Tele Świat” liderem

Shutterstock.comShutterstock.com

W październiku 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród dwutygodników z programem telewizyjnym znalazł się „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Ekran TV”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2013 roku wyniosła 362 935 egz. Była ona o  1,94 proc. większa niż w analogicznym okresie rok wcześniej.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”,  który w badanym okresie miał wynik na poziomie 184 275 egz., po spadku o 11,20  proc.

>>> „Tele Tydzień” ze sprzedażą poniżej 900 tys. egz. „Program TV” z największym spadkiem

Trzecią pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą  ogółem w październiku ub.r. na poziomie 59 575 egz. Magazyn ten w badanym  okresie zanotował największą stratę w zestawieniu wynoszącą 12,05 proc.

Zobacz tabelę


W październiku 2013 w porównaniu do września 2013 roku również wszystkie dwutygodniki zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej  stracił „Ekran TV” - było to 4,52 proc.

Zobacz tabelę

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas