Dyrektorzy i prezesi zdecydowanie najchętniej słuchają RMF FM. Co więcej, stacja ta zanotowała najwyższy wzrost udziału w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła Jedynka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział RMF FM pod względem słuchania wśród wyższej kadry zarządzającej w grupie wiekowej 15-75 lat w okresie od stycznia do września 2016 roku wyniósł 23 proc. Względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się on o 2,3 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Millward Brown, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Z trzeciego na drugie miejsce awansowała Trójka z udziałem na poziomie 12,9 proc., po wzroście o 1,3 pkt. proc.
Na ostatnią lokatę podium spadło z kolei Radio ZET, którego udział w rynku zmniejszył się o 2,3 pkt. proc. do 12,4 proc.
Tuż za podium znalazła się Jedynka. Stacja ta zanotowała największy spadek w zestawieniu - o 3,2 pkt. proc. do 8,3 proc.
Zobacz tabelęPrzypomnijmy, że liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w III kwartale 2016 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Natomiast wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.