Reklama2020-12-18
0

Dystansu społecznego w autobusach pilnują pluszowe misie

Finlandia oficjalnie weszła w drugą falę pandemii, w związku z czym wprowadzono nowe surowe ograniczenia. Dlatego też lokalne hipermarkety Prisma, należące do HOK-Elanto, największego sprzedawcy detalicznego w regionie, chciały przypomnieć, że dystans społeczny jest teraz ważniejszy niż kiedykolwiek - umieściła w komunikacji miejskiej gigantyczne pluszaki, które przypominają Finom o dystansie.

Niedawno urzędnicy ds. zdrowia w Finlandii ogłosili, że druga fala koronawirusa oficjalnie dotarła do południowej Finlandii, a dokładniej do regionu Uusimaa. Doprowadziło to do nowych surowych ograniczeń, na przykład dotyczących obowiązkowego noszenia maseczek i dystansowania społecznego. Publicznie powiedziano, że jeśli te ograniczenia nie zadziałają, mogą zostać wprowadzone nowe ograniczenia na święta Bożego Narodzenia.

- Finowie są znani z tego, że utrzymują dystans nawet bez globalnej pandemii, ale utrzymanie zalecanej odległości w transporcie publicznym może być trudne. Chcieliśmy w pozytywny sposób zademonstrować dystans społeczny, który może nawet wywołać uśmiech - ponieważ szczerze mówiąc, właśnie tego potrzebujemy teraz. Więc jaki byłby lepszy sposób przypomnienia ludziom o zachowaniu dystansu niż przyprowadzanie puszystych pasażerów do siedzenia obok nich w autobusach- mówi Tuomas Ahola, dyrektor ds. komunikacji i marketingu z HOK-Elanto, sprzedawcy detalicznego prowadzącego hipermarkety Prisma w południowej Finlandii .

Mimo że większość Finów przeszła na pracę zdalną, wiele firm nadal wymaga fizycznej obecności. Dlatego HOK-Elanto połączyło siły z Savonlinja, operatorem transportu publicznego w południowej Finlandii. Pluszaki umieszczono w miejskich autobusach. Pluszaki są regularnie czyszczone, aby zapewnić bezpieczeństwo i odpowiednią higienę. Po akcji zostaną przekazane do szpitala dziecięcego w Helsinkach.

Pluszaki są też elementem kampanii społecznej - zachęcają pasażerów do przekazywania darowizn na cele charytatywne.

Partnerem kreatywnym pomysłu jest agencja TBWA Helsinki.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas