Reklama2022-03-09
4

„Dżem – wspomnienie lata” - nowa wersja hitu Anny Jantar w reklamie Łowicz

Ruszyła nowa kampania marki dżemu Łowicz (Maspex) z akompaniamentem muzycznego hitu Anny Jantar w zupełnie nowym wydaniu.

Spot Łowicz przedstawia metaforę przywołania lata w humorystyczny sposób. Każdy, kto sięga po dżem, niespodziewanie przenosi się w środek lata na pole pełne truskawek, gdzie przy zbiorach pracują rolnicy. Tym sposobem grządki nagle zapełniają się osobami wyrwanymi z różnych sytuacji oraz miejsc. Nietypowemu zjawisku towarzyszy radosna piosenka, adaptacja znanego przeboju „Tyle słońca w całym mieście” Anny Jantar, którą wspólnie śpiewają bohaterowie.

Kampania prowadzona jest w telewizji, na platformach VOD, w ramach działań digitalowych, displayowych i OOH oraz na social mediach (YouTube, TikTok, Facebook, Instagram).

 

Za opracowanie konceptu oraz prace nad całością spotu odpowiada 2012 Agency we współpracy z reżyserem Krzysztofem Grajperem. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Starcom, a za działania w digitalu Feeders Agency.

Autor:jd

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas