Prasa2016-12-30
0

„Działkowiec” na czele sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie po trzech kwartałach. „Mam Ogród” wyprzedził „Przepis na Ogród”

W trzech pierwszych kwartałach br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie był „Działkowiec”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem znalazł się „Mój Piękny Ogród”.
 

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w trzech pierwszych kwartałach 2016 roku wyniosła 102 284 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku zmniejszyła się ona o 0,47 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik uplasował się na poziomie 80 241 egz., po spadku o 1,95 proc.

Na ostatnią pozycję podium spadł z kolei miesięcznik „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 12,02 proc. do 72 615 egz.

Piąty był „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda) ze średnią sprzedażą ogółem w dziewięciu pierwszych miesiącach br. na poziomie 39 278 egz. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 24,43 proc. Miesięcznik ten w analogicznym okresie ub.r. był czwarty.

Zobacz tabelę

We wrześniu 2016 roku liderem też był „Działkowiec”. Jego sprzedaż ogółem w porównaniu do września 2015 roku zwiększyła się o 6,04 proc. do 105 657 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu. Wiceliderem był „Mam Ogród” (72 438 egz.; - 3,39 proc.), który wyprzedził „Przepis na Ogród” (65 476 egz.; w dół o 16,69 proc.).

Najwięcej w tym ujęciu stracił „Mój Ogródek” (Działkowiec) - było to 22,98 proc. do 38 943 egz.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas