Reklama2008-10-08
0

Dziecięca stopa w nowym logo obuwia Memo

Marka Memo ma nowe logo odzwierciedlające jej charakter jako obuwiaortopedycznego dla dzieci. Zmieniony znak graficzny jest stosowanyw odświeżonych materiałach sprzedażowych i promocyjnych.

W nowym logo Memo ostatnie słowo nazwy tej marki zostałoprzekształcone tak, żeby symbolizowało stopę, a warstwie graficznejtowarzyszy hasło "Ochrona najmłodszych stóp. Zmieniony znaktowarowy ma wzmocnić wizerunek tej marki jako butów ortopedycznychwspomagających profilaktykę wszelkich wad stóp u dzieci imłodzieży.

memo

Nowe logo Memo jest wykorzystywane w zmienionej linii kreatywnejmateriałów sprzedażowych i promocyjnych tej marki. Przygotowaniemwszystkich tych elementów identyfikacji Memo, w tym również brandbooku, zajęła się agencja Pracowania Reklamy Michalczyk iProkop.

Autor:tw

Więcej informacji:Memo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas