Reklama2020-10-14
0

Hilton wraca do reklamowania się kampanią "To New Memories"

Hotelowy gigant Hilton prowadzi pierwszą od czasu wybuchu pandemii Covid-19 kampanią reklamową, pod hasłem "To New Memories".

Tematem przewodnim kampanii sieci Hilton są wspomnienia z udanych podróży. Insight został zaczerpnięty z badań hotelowej marki, z których wynika, że zdecydowana większość (89 proc.) konsumentów zalicza podróże i związane z nimi wspomnienia do najszczęśliwszych momentów w życiu. Wyniki badania pokazały też, że ludzie chcą wrócić do podróżowania tak szybko, jak to będzie możliwe.

Akcja "To New Memories" inspiruje konsumentów do przejścia od marzeń do planowania kolejnych wycieczek - po to, by kolekcjonować miłe wspomnienia.

Swoim zasięgiem kampania obejmie telewizję, digital i social media. Początkowo sieć kierowała ją do klientów Chinach, Wielkiej Brytanii i Niemczech. 12 października aktywacje rozszerzono na Stany Zjednoczone i Arabię Saudyjską.

Spot wyreżyserował pracujący w Hollywood Rick Famuyiwa, reżyser serialu "The Mandalorian".

Autor:jd

Więcej informacji:To New Memories, Hilton

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas