Do zespołu hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport dołączyła Monika Wilk, która zajęła nowo utworzone stanowisko specjalisty ds. marketingu. Do jej obowiązków będzie należało kreowanie strategii marketingowej hotelu i spółki Kraków Airport Hotel.
Monika Wilk jest odpowiedzialna za wszystkie działania marketingowe - zarówno spółki, jak i należącego do niej hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport, w tym za współtworzenie strategii marketingowej spółki, projekty specjalne, wsparcie sprzedaży oraz działania wizerunkowe i komunikacyjne.
Wilk jest absolwentką ekonomii na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, Doświadczenie zawodowe zdobywała wcześniej m.in. jako koordynator ds. marketingu w BP Europa SE/ Oddział Polska, gdzie była odpowiedzialna za tworzenie oraz realizację planów i budżetów marketingowych, zarządzanie projektami na terenie całej Polski, zarządzanie stroną internetową, współpracę z licznymi podwykonawcami, organizację konferencji, spotkań biznesowych i wyjazdów typu Incentive.
Pracowała także jako specjalista ds. promocji w Nowy Styl Group czy regionalny koordynator ds. marketingu w BOŚ Banku. Prowadziła ponadto liczne projekty w ramach własnej działalności - m.in. była organizatorką konferencji coachingowej Digital Age Coaching dla Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. J. Tischnera w Krakowie, podczas której odpowiadała za kompleksową organizację wydarzenia, sprzedaż oraz działania promocyjne.