Prasa 2022-07-11
1

Roszady w „Dzienniku Gazecie Prawnej”. Redakcja uzupełnia wakaty

Budynek redakcji Budynek redakcji "Dziennika Gazety Prawnej" (fot. Google Street View)

Po ostatnich odejściach dziennikarzy „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor PL) uzupełnia wakaty. Od sierpnia do działu Ekonomia i Społeczeństwo dołączą Dominik Osowski, Dominik Hejj i Gabriela Masternak. We wrześniu pracę w tytule zacznie Mateusz Rzemek.

Od początku sierpnia dział Ekonomia i Społeczeństwo „Dziennika Gazety Prawnej” wzmocnią Dominik Osowski, do tej pory dziennikarz „Parkietu” i „Rzeczpospolitej”, Dominik Hejj, który na początku br. dołączył do Polityki Insight, oraz Gabriela Masternak (dotąd poza dziennikarstwem).

We wrześniu do redakcji tytułu dołączy Mateusz Rzemek, który ostatnie 19 lat spędził w „Rzeczpospolitej” (m.in. jako redaktor wydań sekcji „Prawo co dnia” i gospodarz rozmów na żywo #Rzeczoprawie). W „DGP” będzie zajmować się polityką społeczną, ubezpieczeniami i prawem pracy.

Odejścia z „Dziennika Gazety Prawnej”

Niedawno z „DGP” rozstała się prowadząca dodatek dla prenumeratorów „Samorząd i Administracja” Bożena Ławnicka. Mirosława Piotrowska, PR manager Infor PL, nie informuje, kto ją zastąpi na stanowisku.

Z redakcją pożegnali się także dziennikarze działów Samorząd i Administracja oraz Kadry i Płace: Katarzyna Nocuń (zastąpił ją Krzysztof Bałękowski), Paulina Szewioła i Łukasz Guza. Wcześniej z „DGP” do Onetu przeszedł Jakub Kapiszewski, a do Business Insider Polska – Bartosz Godusławski i Grzegorz Kowalczyk.

- Oczywiście każdy przypadek ma indywidualny charakter. Mówimy o osobach, które wybierają różne drogi rozwoju zawodowego, niektóre poza mediami. Ze wszystkimi rozstajemy się w przyjaźni i nie wykluczamy współpracy teraz lub w przyszłości – komentuje Mirosława Piotrowska.

Od połowy lipca „DGP” będzie mieć wicenaczelnego ds. online, będzie nim Paweł Czuryło.

„Dziennik Gazeta Prawna” ma trzy witryny internetowe. Jak wynika z danych Mediapanel, w maju Dziennik.pl, udostępniający zdecydowaną większość treści za darmo, zanotował 4,21 mln użytkowników, 14,09 proc. zasięgu oraz 6 minut i 26 sekund przeciętnego czasu korzystania. Mniej popularne są serwisy „DGP” działające częściowo w modelu subskrypcyjnym: Gazetaprawna.pl miała 2,55 mln użytkowników, 8,53 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 41 sekund średniego czasu spędzonego przez internautę, a Forsal.pl - 1,39 mln użytkowników, 4,66 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 28 sekund przeciętnego czasu korzystania.

W pierwszym kwartale br. średnie rozpowszechnianie płatne „DGP” wyniosło 33 256 egz. (dane PBC „Audyt ZKDP”).

Autor: jsx

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas