Z okazji przypadającego na 15 października br. Europejskiego Dnia Walki z Rakiem Piersi dziennikarki Radia ZET (Eurozet) będą zachęcać do badań profilaktycznych. Stacja zorganizuje bezpłatne badania mammograficzne dla mieszkanek Warszawy.
Przez cały dzień stacja zachęci do wykonania badań mammograficznych. Między 10 a 13 zostanie uruchomiony specjalny telefon 321 321 800, pod którym lekarz specjalista udzieli wszelkich porad związanych z profilaktyką raka piersi.
W ramach akcji Radio ZET organizuje w Warszawie specjalną strefę bezpłatnych badań w mammobusie, który stanie na pl. Bankowym. Mieszkanki stolicy będą mogły bezpłatnie wykonać badanie mammograficzne. Strefa będzie czynna od godz. 10.00 do 18.00. Partnerem akcji jest Ministerstwo Zdrowia.
Akcję promują spoty w blokach reklamowych radia. Powstał też film, w którym dziennikarki Radia ZET zachęcają kobiety do badań profilaktycznych. Będzie promowany na stronie radiozet.pl oraz w mediach społecznościowych.
15 października obchodzony jest Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi. Jego główny cel to uświadomienie jak ważna jest profilaktyka, samokontrola i korzystanie z usług specjalistów, aby zmniejszyć ryzyko zachorowania.
Zmiany w Radiu ZET
Z końcem września z Radiem ZET rozstał się redaktor naczelny Sławomir Assendi, jego obowiązki przejął Michał Celeda, odszedł także dyrektor muzyczny Zbigniew Zegler.
##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/zmiana-naczelnego-radia-zet-slawomir-assendi-opinie ##
Pod koniec lipca br. zmienił się właściciel Eurozetu (do którego oprócz Radia ZET należą Antyradio, Meloradio i Chillizet) - Czech Media Invest sfinalizowała kupno 100 proc. udziałów firmy od Grupy Lagardere za 73 mln euro. W związku z transakcją do rady nadzorczej Eurozetu weszli członkowie zarządu Czech Media Invest.
Według badania Radio Track od czerwca do sierpnia br. Radio ZET miało 11,8 proc. udziału w rynku słuchalności.