„Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) przygotował nową ofertę promocyjną subskrypcji cyfrowej. Od teraz kwartalną prenumeratę można kupić za nieco ponad 23 zł, czyli 7,90 zł za miesiąc.
- Bieżące informacje i analizy ze świata biznesu i gospodarki teraz w cenie niższej niż mała kawa - zachęca „Puls Biznesu”.
Cena prenumeraty „Poznaj Puls Biznesu” kosztuje teraz 23,70 zł za kwartał (7,90 zł za miesiąc), a potem 79 zł miesięcznie. Poprzednio jednorazowo można było skorzystać z ceny 7,90 zł przez pierwszy miesiąc
Kolejne warianty e-prenumeraty „Puls Biznesu pozostają bez zmian: „Puls Biznesu Basic” kosztuje 225,15 zł za kwartał, 79 zł za jeden miesiąc, 426 zł za półroczną subskrypcję lub 663 zł - za roczną. Ceny za opcję „Premium” wynoszą: 129 zł za miesiąc, 367,65 zł za kwartał, 696,60 za pół roku, a 1238,40 za rok.
Od dziś Puls Biznesu za 7,90/mies., przez cały kwartał. Również dla tych, którzy z subskrypcji korzystali już wcześniej. Bieżące informacje i analizy ze świata biznesu i gospodarki teraz w cenie niższej niż mała kawa. Przekonaj się, że warto: https://t.co/ugfDH9iYkn#ZostańWdomu pic.twitter.com/bqqcF3D6zg
— Puls Biznesu (@puls_biznesu) March 26, 2020
Specjalną ofertę na czas kwarantanny przygotował też „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes): pierwszy miesiąc dostępu do e-wydania dziennika kosztuje teraz 9,80 zł (cena za dwa dostępy). Z kolei e-prenumerata kwartalna to koszt 329 zł, półroczna – 639 zł, a za rok dostępu cyfrowego zapłacić trzeba 1199 zł.
Z kolei „Rzeczpospolita” (Gremi Media) oferuje swoją subskrypcję cyfrową na kwartał w cenie 560 zł, dokładając drugi kwartał gratis. Miesięczny dostęp to koszt 195 zł, zaś roczny - 1990 zł.
„Gazeta Wyborcza” (Agora) dostęp do Wyborczej.pl daje teraz za złotówkę za pierwszy miesiąc (zamiast 19,90 zł w pakiecie „Podstawowym na start”, a 29,90 w ofercie „Rodzinny na start”). Od niedawna za prenumeratę dziennika można płacić razem z rachunkiem w sieci Orange Polska lub Play.
Na koniec ub.r. z subskrypcji cyfrowej „Gazety Wyborczej” korzystało 218 tys. użytkowników, o 47,5 tys. więcej niż rok wcześniej. Przeciętny przychód miesięczny od subskrybenta, który kupił ofertę bezpośrednio na Wyborcza.pl, wynosił 14 zł.
Wydawcy pozostałych dzienników nie ujawniają danych sprzedaży prenumeraty cyfrowej.