Prawie wszystkie dzienniki regionalne zanotowały w listopadzie br. spadki sprzedaży. Najwięcej straciła “Polska Dziennik Łódzki”. Wzrosty w zestawieniu odnotowały jedynie “Głos – Dziennik Pomorza” i “Gazeta Lubuska”.
Pozycję lidera sprzedaży wśród gazet regionalnych utrzymała “Polska Dziennik Zachodni” (Polskapresse), która miała w listopadzie br. średnie rozpowszechnianie płatne razem na poziomie 69 600 egz., czyli niższe o 9,7 proc. niż w listopadzie ub.r. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajęła “Gazeta Pomorska” (Media Regionalne) z wynikiem na poziomie 66 512 egz. (w dół o 6,7 proc.). Na trzeciej pozycji uplasował się "Express Ilustrowany" (Polskapresse), którego średnie rozpowszechnianie płatne razem w listopadzie br. wyniosło 47 202 egz. po spadku o 8,8 proc.
Największy spadek sprzedaży zanotowała zajmujący dziewiąte miejsce “Polska Dziennik Łódzki” (Polskapresse), której wynik zmalał o 10,8 proc. Rozeszła się ona w nakładzie 38 375 egz.
Wzrostami w listopadzie ub.r. pochwalić się mogły jedynie dwa dzienniki regionalne: “Głos – Dziennik Pomorza”, którego wynik poszedł do góry o 8,3 proc. (miejsce piąte) oraz “Gazeta Lubuska” (wzrost o 0,9 proc., miejsce siódme).
Zestawienie obejmuje 15 dzienników regionalnych o największej sprzedaży.