Internet2020-10-05
10

Moliera 2 w ramach akcji #DzienSzpilek przekazał 224 tys. zł na walkę z nowotworami

Agnieszka Damentko z zarządu Moliera 2 i Mirosław Szozda, wiceprezes Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą NowotworowąAgnieszka Damentko z zarządu Moliera 2 i Mirosław Szozda, wiceprezes Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową

Butik modowy Moliera 2 przekazał 223,8 tys. zł Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową. To efekty niedawnej kampanii #DzienSzpilek zrealizowanej w mediach społecznościowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

W piątek 25 września br. ekskluzywny butik Moliera 2 z Warszawy przeprowadził drugą ogólnopolską akcję #DzieńSzpilek. W jej ramach należało zamieszczać na Facebooku i Instagramie zdjęcia w szpilkach lub zdjęcia samych szpilek. Firma zobowiązała się do tego, że za każde takie zdjęcie przekaże 2 zł na rzecz Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową (Przylądek Nadziei).

Kampanię krytykowali niektórzy internauci, natomiast według części ekspertów marketingowych spytanych przez Wirtualnemedia.pl było to zwykłe działanie marketingowe. Zdaniem innych butik tą akcją promował dobrą postawę, a przy tym pokazał, że potrafi budować komunikację tak, żeby rozwijać swój biznes.

223,8 tys. zł od Moliera 2 na walkę w nowotworami

Butik Moliera 2 przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl, że w zeszły piątek przekazał Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową czek na 223 810 zł.

Skąd ta kwota? Firma wyjaśnia, że do policzenia faktycznych efektów kampanii zaangażowała spółki Newspoint i Unamo zajmujące się monitoringiem i analityką internetu.

- Nasza firma przygotowała raport na podstawie danych z Unamo Monitoring Social media i ustaliła, że w dniu 25.09.2020 roku pomiędzy godziną 00:00, a 23:59 zostały użyte 111 902 hashtagi z profili publicznych, przez różnych użytkowników, które zawierały zdjęcie. Aż 60 511 wzmianek było opublikowanych w dniu 26.09.2020 roku. Kryteriami były: publiczny charakter profilu, zdjęcie oraz oznaczenie hashtagu akcji - opisał Krystian Trzebiński, head of new business development w Unamo.

- Jesteśmy szczęśliwi, że wspólnie przekazaliśmy tak imponującą kwotę. Wierzymy, że społeczne zaangażowanie biznesu odgrywa ważna rolę w niesieniu pomocy. Cieszymy się, że akcja Dzień Szpilek mogła być tego częścią - komentuje Agnieszka Damentko, członek zarządu Moliera 2 - Radość podopiecznych Fundacji i ich rodziców jest dla nas motywacją. Wiemy już, że nasze drogi splotą się na dłużej - podkreśla.

- Bardzo dziękujemy wszystkim uczestniczkom i uczestnikom, którzy wzięli udział w zabawie i robili zdjęcia w szpilkach, aby pomóc naszym dzieciakom. Dziękujemy też załodze Moliera 2, za bardzo profesjonalnie podejście i pomoc - stwierdza Bartłomiej Dwornik z Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową - To była niesamowita akcja, mieliśmy przy niej mnóstwo radości i frajdy, a najważniejsze jest, że cel został osiągnięty – pomoc dla dzieciaków z Kliniki Onkologicznej Przylądek Nadziei. Przelew jest już na koncie Fundacji i pomaga - dodaje.

W ub.r. #DzienSzpilek przyniósł 32,5 tys. zł

W ramach zeszłorocznej edycji akcji #DzienSzpilek w zamian za wpisy internautów Moliera 2 przekazał 32,5 tys. zł dla Fundacji Alivia na leczenie chorób nowotworowych kobiet.

- Uważnie analizowaliśmy przebieg tej, a także poprzedniej edycji Dnia Szpilek, aby w kolejnych podejmowanych akcjach pomagać jeszcze efektywniej. Śledzimy także komentarze medialne i opinie naszych Klientów – te głosy są dla nas ważne i chcemy brać je pod uwagę planując dalsze działania - podkreśla Agnieszka Damentko - Cieszymy się, że nasza akcja wywołała tak szeroką dyskusję o akcjach społecznych wspieranych przez biznes i mamy nadzieję, że przełoży się to na realną pomoc dla fundacji i stowarzyszeń, a w konsekwencji potrzebujących - dodaje.

Autor:tw

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas