Telewizja2018-09-17
4

„Dziewczyny ze Lwowa” w nowym paśmie straciły 1,16 mln widzów

Główne bohaterki serialu „Dziewczyny ze Lwowa”Główne bohaterki serialu „Dziewczyny ze Lwowa”

Trzeci sezon „Dziewczyn ze Lwowa” ogląda średnio 1,52 mln widzów, o 1,16 mln osób mniej niż pokazywany rok temu drugi sezon produkcji w innym paśmie. TVP1 w czasie emisji produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.

Serial „Dziewczyny ze Lwowa” nadawany jest w TVP1 w soboty o godz. 20.30, począwszy od 1 września br. Po trzech odcinkach jego średnia oglądalność wyniosła 1,52 mln widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 11,35 proc. w grupie 4+, 4,94 proc. w 16-49 i 7,84 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/ogladalnosc-lesniczowka-tvp1-2-sezon-1-13-mln-widzow ##

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,58 mln oglądających, zgromadził drugi odcinek serialu.

Dla porównania, pokazywaną jesienią ub.r. drugą edycję „Dziewczyn ze Lwowa” pokazywaną w niedziele o godz. 20.15 oglądało o 1,16 mln widzów więcej. Pierwszy trzy odcinki serialu śledziło wówczas średnio 2,68 mln osób, a udział TVP1 wynosił 17,28 proc. w grupie 4+, 9,94 proc. w 16-49 i 13,58 proc. w 16-59.

Rok temu TVP1 w tym paśmie emitowała serial „Komisarz Alex”, który oglądało 1,99 mln widzów (13,40 proc. udziału w 4+, 8,18 proc. w 16-49 i 10,23 proc. w 16-59.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/koniec-serialu-komisarz-alexa-w-tvp1 ##

TVP1 w paśmie nadawania „Dziewczyn ze Lwowa” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest TVN, emitujący wówczas gł. „Mam talent!”, którego udział wśród wszystkich widzów wynosi 14,18 proc. Trzecia jest TVP2 („The Voice of Poland”; 9,85 proc. udziału), a najsłabiej wśród tzw. „wielkiej czwórki” wypada Polsat (gł. filmy fabularne; 7,76 proc.).

Z kolei w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 zajmuje miejsce ostatnie wśród analizowanych stacji.

„Dziewczyny ze Lwowa” to serial obyczajowo-komediowy produkowany dla TVP1 przez Studio A, należące do ATM Grupy. Opowiada perypetie czterech młodych dziewczyn: Uljany (w tej roli Anna Gorajska), Poliny (Magdalena Wróbel), Olyi (Katarzyna Ucherska) i Swietłany (Anna Maria Buczek), które po stracie pracy we Lwowie przyjeżdżają do Warszawy w poszukiwaniu lepszego życia i nowych perspektyw dla siebie oraz bliskich, których zostawiły na Ukrainie.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/ogladalnosc-korona-krolow-sezon-2-opinie ##

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Dziewczyny ze Lwowa, TVP1

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas