Reklama 2022-04-28
0

Edyta i Cezary Pazurowie reklamują podłogi Jawor-Parkiet

Polski producent podłóg drewnianych - Jawor-Parkiet - startuje z długofalową kampanią, w której wystąpią ambasadorzy marki Edyta i Cezary Pazurowie.

Kampania Jawor-Parkiet „Podłogi ma według opisu producenta "uwalniać role społeczne, pozwala wychodzić ze stereotypów i utrwalonych schematów".

Edyta i Cezary Pazurowie ambasadorami podłóg Jawor-Parkiet

Długofalowe działania obejmują komunikację na nośnikach outdoorowych, social media oraz content marketing.

- W przygotowanych kreacjach odbiorcy będą mogli obserwować Cezarego i Edytę w ich codziennych obowiązkach i przyjemnościach. Każdy z nas, tak jak oni, czy to w pracy czy w życiu prywatnym, wchodzi w różne role. A podłoga Jawor-Parkiet stanowi dla tego odpowiednie tło – mówi Grzegorz Sadowski, dyrektor ds. marketingu i rozwoju sieci sprzedaży Jawor-Parkiet.

Zobacz: Cezary i Edyta Pazurowie z własną marką biżuterii

Za koncepcję kreatywną kampanii oraz za działania PR-owe odpowiada agencja Wordsmith PR. Autorem zdjęć i kreacji artystycznej jest fotograf Piotr Ratuszyński.

Oprawę graficzną opracowała RG Design agencja kreatywna we współpracy z Grzegorzem Sadowskim, dyrektorem ds. marketingu i rozwoju sieci sprzedaży Jawor-Parkiet.

Autor: jd

Więcej informacji: Edyta Pazura, Cezary Pazura, Jawor-Parkiet

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas