Reklama2012-03-22
0

„Efektowny i efektywny” w kampanii Amica Fusion

W prasie i internecie trwa kampania reklamowa piekarnika Amica Fusion. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Amica Fusion. Efektowny i efektywny” - firma Amica przygotowała wspólnie z domem mediowym Equinox Polska.

Prowadzona obecnie kampania Amica Fusion ma charakter wizerunkowy. W akcji podkreślane są najważniejsze funkcjonalności i zalety tego piekarnika. Działania reklamowe obejmują prasę (magazyny wnętrzarskie, kobiece i lifestylowe) oraz internet (reklamy w serwisach wnętrzarskich, reklamy targetowane behawioralne do użytkowników zainteresowanych AGD, spoty w serwisach WP.tv i TVN Player).


 

Za planowanie i zakup mediów na potrzeby akcji - zaplanowanej na kilka tygodni - odpowiada dom mediowy Equinox Polska.

Autor:tw

Więcej informacji:Amica Fusion, Amica

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas