Europejski Fundusz Leasingowy rozpoczyna drugą odsłonę jesiennej kampanii reklamowej, w której promuje ubezpieczenie jako wzbogacenie standardowej oferty leasingowej. Akcję przygotowały firmy Artegence i Mastermind.
W pierwszej odsłonie jesiennej kampanii EFL promuje Start Leasing - nowy produkt skierowany do przedsiębiorców z sektora MŚP, którzy prowadzą działalność gospodarczą krócej niż sześć miesięcy (więcej na ten temat).
W ramach rozpoczynającej się drugiej odsłony jesiennej kampanii EFL promowane jest Ubezpieczenie na wypadek utraty dokumentów, które będzie dodawane gratis do wszystkich nowo zawartych umów z polisą w pakiecie EFL Komunikacja. Grupą docelową kampanii są przedsiębiorcy, a wśród nich właściciele firm, dyrektorzy zarządzający i dyrektorzy finansowi.
Na potrzeby kampanii zakupione zostały powierzchnie reklamowe w prasie specjalistycznej oraz internecie. W ramach działań prasowych EFL obejmie patronatem dodatek leasingowy przygotowywany przez "Puls Biznesu". Wykorzystany zostanie także e-mailing oraz różnorodne formy reklamowe publikowane na specjalistycznych serwisach branżowych.
Oferta EFL będzie promowana w porównywarce produktów finansowych www.totalmoney.pl (prezentacja w sekcji "Finanse dla firm" – w kategorii "Polecane dla Twojej firmy" oraz "Promocje i nowości dla Twojego biznesu") oraz w dwóch wyszukiwarkach ogłoszeń motoryzacyjnych – www.otomoto.pl i www.autotrader.pl (formy reklamowe z dedykowaną ofertą na samochody osobowe, ciężarowe i dostawcze).
Przygotowana została także gra online w serwisach Money.pl i Bankier.pl oraz na stronach własnych EFL. Gracz wcielając się w przedstawiciela wybranej branży rozpoczyna wyścig, w którym ma za zadanie jak najszybciej przejechać po torze samochodem wyścigowym, zebranie bonusowych punktów i omijanie przeszkód. Zabawa ma symbolizować trudną drogę, wyścig z czasem i pokonywanie barier w osiągnięciu biznesowego sukcesu. Takie przeszkody napotykają polscy przedsiębiorcy, a rolą EFL jest im w tej walce pomóc, poprzez zaoferowanie korzystnego finansowania inwestycji.
Kampania potrwa do końca 2011 roku. Za jej przygotowanie odpowiedzialna jest agencja Artegence. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mastermind.