Reklama2014-05-23
0

„Sprawdź czas” w kampanii Europejskiego Funduszu Leasingowego

W internecie rozpoczęła się druga odsłona wiosennej kampanii reklamowej Europejskiego Funduszu Leasingowego. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Sprawdź czas w EFL”, przygotowały agencje Brand Garden i Artegence.

Kampania pod hasłem „Sprawdź czas w EFL” ” w przewrotny sposób podkreśla, że w Europejskim Funduszu Leasingowym leasing jest dostępny w bardzo krótkim czasie. Ponadto firma przekonuje, że klientom starającym się o finansowanie oferuje indywidualnie ustanowiony kalendarz spłat zadłużenia.

W pierwszej odsłonie akcji promowana była oferta „Leasing Europejski. Praca dla młodych” (zobacz szczegóły).

Obecnie kampania jest prowadzona w internecie. Zaczęła się 21 maja i potrwa do końca sierpnia.

Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Brand Garden, a przygotowaniem reklam i zakupem mediów zajęła się agencja Artegence.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas