Reklama2013-10-04
1

Europejski Fundusz Leasingowy reklamuje „leasing dobrze rozegrany”

Pod hasłem „Leasing dobrze rozegrany” ruszyła kampania reklamowa Europejskiego Funduszu Leasingowego. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja Artegence i dom mediowy OMG.

W nowej kampanii Europejskiego Funduszu Leasingowego reklamowane są wybrane usługi z jego oferty: ubezpieczenie OC/AC (tańsze nawet do 30 proc. z gwarancją stałej ceny przez cały okres umowy), karta paliwowa z rabatem 15 groszy na litrze, ubezpieczenie GAP oraz pakiet powypadkowej opieki medycznej Casco Medi gratis.

Reklamy podkreślają też korzyści wynikające z leasingu swobodnego, który w ofercie EFL pojawił się wiosną br.

Akcja jest prowadzona w internecie, obejmując e-mailingi oraz reklamy w sieciach afiliacyjnych i wyszukiwarkach. Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Artegence, a za zakup mediów - dom mediowy OMG.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas