Reklama2009-03-25
0

Ekologiczna kampania Hondy

Honda uruchamia internetową kampanię 'Good to Grow', której celemjest wsparcie brytyjskiej premiery najnowszego hybrydowego modeluHondy Insight.

Kampanię przygotowała agencja cyfrowa Collective. Rozpocznie sięona 2 kwietnia, a konsumenci będą mieli szansę na wygranie 10tysięcy funtów.

Największy nacisk w kampanii ma być położony na zastosowany wnowej Hondzie Insight system Eco Driver Assist. System ten natablicy rozdzielczej pokazuje ikony pięciu różnych roślin, którerosną o ile kierujący pojazdem jeździ wydajnie.

Kampania będzie zachęcać konsumentów do opiekowania sięumieszczonymi w specjalnej szklarni pięcioma prawdziwymi roślinamido czasu ich pełnego rozkwitu. Uczestnicy konkursu będą mogliśledzić rozwój swoich roślin dzięki obrazowi z kamery internetoweji codziennie wykonywać zadania zapewniające im opiekę. Osoba,której rośliny jako pierwsze w pełni rozkwitną, wygra 10 tysięcyfuntów.

Połowa z tej sumy zostanie przeznaczona na wybraną przezzwycięzcę organizację charytatywną, a druga połowa na własne,"przyjazne środowisku" wakacje.

źródło: Marketing Week

Autor:km

Więcej informacji:Honda

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas