Reklama2021-01-21
1

Honda przenosi obsługę mediową z Dentsu do UM

Koncern motoryzacyjny Honda rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w Europie. Do współpracy wybrał dom mediowy UM należący do grupy IPG. Oznacza to koniec współpracy z siecią Dentsu.

Po trwającym sześć miesięcy przetargu Honda zdecydowała się powierzyć obsługę mediową w Europie agencji mediowej UM należącej do grupy IPG. Tym samym kończy trwającą od 5 lat współpracę w tym zakresie z grupą Dentsu.

UM przejmuje biznes o wartości szacowanej na 55 milionów euro na wszystkich europejskich rynkach. Współpraca rozpocznie się z początkiem kwietnia br.

Przetarg był nadzorowany przez MediaSense i skupiał się głównie na zintegrowanych rozwiązaniach danych i transformacji cyfrowej.

Honda pracuje nad stworzeniem projektu „Electric Vision”, w ramach którego do 2022 roku wszystkie jej modele z głównego nurtu zostaną zelektryfikowane.

Dentsu pracowało dla Hondy od 2015 roku - wtedy sieć przejęła budżet tego klienta w przetargu od Starcomu (Publicis Media).

Autor:bg

Więcej informacji:Honda, UM, IPG, Dentsu, przetarg mediowy

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas