Reklama2010-09-25
0

Electrolux ogłasza przetarg na paneuropejski budżet kreatywny

Electrolux ogłosił przetarg na swój paneuropejski budżet kreatywny, obejmujący reklamy mające zachęcić klientów do odwiedzenia sklepów i kupowania produktów firmy.

Szwedzki producent sprzętu AGD zaprosił do udziału w przetargu agencje reklamowe Inferno, TBWA, Publicis i DDB. Zwycięska agencja będzie obsługiwać takie marki jak AEG-Electrolux i Zanussi.

Obecnie za ten budżet odpowiada Rivet - oddział agencji Lowe Worldwide, która z kolei obsługuje warty blisko 30 milionów euro paneuropejski budżet Electrolux, obejmujący reklamy samych marek należących do firmy.

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas