Reklama2012-02-13
0

Electrolux szuka agencji

Firma Electrolux szuka agencji do obsługi swojego paneuropejskiego budżetu reklamowego, którego wartość szacuje się na około 30 milionów euro.

Szwedzki producent sprzętu AGD, do którego należą takie marki jak AEG i Zanussi, skontaktowała się z agencjami rozsyłając do nich zapytania RFI (request for information). Agencja, która zdobędzie budżet, będzie odpowiedzialna za reklamy i kampanie wspierające wprowadzenie nowych produktów firmy na rynek w bieżącym i przyszłym roku.

Obecnie za paneuropejski budżet reklamowy Electrolux (reklamy samych marek należących do producenta) odpowiada agencja Lowe Worldwide, a za budżet kreatywny, obejmujący reklamy mające zachęcić klientów do odwiedzenia sklepów i kupowania produktów firmy - agencja Inferno (więcej na ten temat).

Autor:km

Więcej informacji:Electrolux

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas