Reklama2019-05-02
0

Electronic Arts kończy współpracę ze Starcomem

Electronic Arts, producent gier wideo takich jak m.in. "FIFA", "Madden NFL" i "The Sims", ma shortlistę agencji walczących o jego globalną obsługę mediową. Nie ma wśród nich Starcomu (Publicis Media), który dotychczas planował i kupował media do kampanii firmy.

Na shortlistę trafiły agencje Hearts&Science oraz M/Six. We wcześniejszym etapie oprócz Starcomu o budżet klienta rywalizował też dom mediowy Havas Media, który pracował z Electronic Arts do 2016 roku.

Przetarg, który trwa od początku roku koordynuje firma audytorska ID Comms.

Zwycięska agencja będzie zajmować się od strony mediowej kampaniami w telewizji i na outdoorze. Planowaniem i zakupem mediów cyfrowych Electronic Arts zajmuje się we własnym zakresie.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas