Badania2015-02-25
0

Elżbieta Gorajewska dalej prezesem OFBOR

Elżbieta Gorajewska, prezes Nielsen Audience MeasurementElżbieta Gorajewska, prezes Nielsen Audience Measurement

Elżbieta Gorajewska, szefowa Nielsen Audience Measurement została ponownie wybrana na prezesa Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR). Do zarządu weszli również Marcin Kujawski i Ryszard Pieńkowski.

Gorajewska kieruje pracami zarządu OFBOR-u od 2013 roku. Teraz członkowie stowarzyszenia dokonali jej reelekcji. W rozpoczętej właśnie kadencji (trwa dwa lata) nowo wybrana prezes stawia na budowanie silnej pozycji firm sygnatariuszy badawczego programu kontroli jakości oraz wzmacnianie zaufania do badań.

- W ciągu minionych dwóch lat zbudowaliśmy nowy standard jakości w zakresie bezpieczeństwa informacji (PKJBI) rozwinęliśmy też standard kontroli jakości realizacji badań (PKJPA). To wyraz naszego dążenia do ciągłego podnoszenia jakości badań w Polsce. To także wyraźny sygnał dla naszych klientów, że branża badawcza odpowiada na ich zmieniające się potrzeby -  mówi Elżbieta Gorajewska.

W ub.r. OFBOR rozwinął także samoregulacje branżowe o kodeks dobrych praktyk, zawierający m.in. rekomendacje dotyczące relacji ze zleceniodawcami projektów badawczych.

Elżbieta Gorajewska ukończyła socjologię na  Uniwersytecie  Warszawskim. Od 1996 r. jest dyrektorem zarządzającym Nielsen Audience Measurement. Wcześniej pracowała w CBOS i GfK Polonia. Jest członkiem polskich i międzynarodowych organizacji branżowych (ESOMAR, EMRO, PTBRiO).

Podczas niedawnego walnego zebrania członków OFBOR do zarządu organizacji wybrano również Marcina Kujawskiego, R&D directora w Millward Brown oraz Ryszarda Pieńkowskiego, zastępcę prezesa w PBS.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas