Reklama2017-09-06
0

Elżbieta Mudź po ponad dwóch latach rozstała się z firmą Orkla Care

Elżbieta MudźElżbieta Mudź

Elżbieta Mudź po ponad dwóch latach pracy na stanowisku dyrektora marketingu pionu kosmetycznego rozstała się z firmą Orkla Care, do której należą takie marki kosmetyków jak Soraya i Dermika. Jej obowiązki przejęli Michał Drozd i Joanna Baś-Marjańska.

Mudź dyrektorem marketingu pionu kosmetycznego w firmie Orkla Care (wcześniej Cederroth Polska) została w grudniu 2014 roku. Wcześniej pracowała jako global category manager w firmie Rovese. Była też związana z działem marketingu firmy Lactalis Polska, m.in. jako jej dyrektor marketingu. Pracowała też w marketingu takich firm, jak  m.in. Hoop Polska, Dr Irena Eris, Henkel Polska.

Powodów zakończenia jej pracy w Orkla Care, jak i jej dalszych planów zawodowych nie udało nam się ustalić.

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, obecnie w strukturze firmy nie ma już stanowiska dyrektora marketingu pionu kosmetycznego. Został wprowadzony nowy podział obowiązków.

Teraz za marketing części kosmetycznej firmy, w zakresie marek Dermika i Soraya odpowiada Michał Drozd, który pełni funkcję marketing managera.

Z kolei kierownikiem sekcji marketingu pharma (health) została Joanna Baś-Marjańska, która w Orkla Care pracuje od marca ub.r. Z naszych informacji wynika, że ostatnio pełniła funkcję country marketing managera.

Autor:bg

Więcej informacji:Elżbieta Mudź, Orkla Care

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas