Reklama 2017-03-22
0

Emilia Bryl awansowała na dyrektora marketingu w PepsiCo

Emilia Bryl po pięciu latach pracy w strukturze marketingu firmy PepsiCo awansowała na stanowisko dyrektora marketingu marek przekąsek w Europie Środkowo-Wschodniej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Bryl objęła w PepsiCo stanowisko dyrektora marketingu na region CEE (Europy Środkowo-Wschodniej) odpowiedzialnego za markę Cheetos i inne lokalne marki w kategorii przekąsek.

W firmie pracuje od początku 2012 roku. Przez pierwsze dwa lata była marketing managerem marek Sunbites, Cheetos, Star, Mr Snaki i Twistos. Potem została senior marketing managerem marki Lay's, a następnie marketing managerem Lay's i Ruffles odpowiedzialnym za rynki Europy Wschodniej.

Do PepsiCo przeszła z firmy Reckitt Benckiser, gdzie pracowała blisko cztery lata. Była tam brand managerem, senior brand managerem i category managerem. Wcześniej zaś pracowała w firmie Colgate-Palmolive.

Autor: bg

Więcej informacji: Emilia Bryl, PepsiCo

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas