Reklama2022-12-05
1

Empik w bożonarodzeniowej kampanii o różnych obliczach świątecznych tradycji

Startuje świąteczna kampania sieci sklepów Empik "Wszystko w temacie świątecznych prezentów". Została opracowana przez wewnętrzny zespół firmy.

Główny claim kampanii "Wszystko w temacie świątecznych prezentów" wynika bezpośrednio z nowej platformy komunikacyjnej Empiku, o której starcie marka poinformowała w sierpniu tego roku.

W tegorocznej kampanii Empik pokazuje różnorodne odsłony świątecznych zwyczajów i zachęca, by celebrować ten czas na swoich zasadach. Marka podkreśla, że jako prezentowy ekspert pomoże znaleźć „wszystko w temacie prezentów”.

Kampania obejmuje m.in. telewizję, radio i działania we wszystkich kanałach społecznościowych, w tym konkursy, influencer marketing i wiele innych angażujących aktywacji, które podsuną pomysły na zawsze trafione prezenty. To również kampanie zasięgowe na Youtube, display i mobile, a także content, direct czy performance marketing.

Za ideę kreatywną i realizację odpowiada w całości wewnętrzny zespół kreatywny Empiku (Creative Hub), za postprodukcję spotu - studio Kluski Lane, a za zakup mediów - Carat Polska.

Autor:jd

Więcej informacji:Empik, kampania świąteczna

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas