Reklama2021-06-21
4

"Empik Zawsze Otwarty" z okazji Miesiąca Dumy LGBT

Sieć sklepów Empik ruszyła z emisją spotu "Empik Zawsze Otwarty", którym ma podsumować stale prowadzone działania w obszarze równości, otwartości i szacunku.

Całoroczne działania, celebrujące wartości z DNA marki, zostały teraz zebrane pod wspólnym hasłem #EmpikZawszeOtwarty. Jego wprowadzeniu towarzyszy nowy spot wizerunkowy. W wideo występują różni ludzie, których wybory, zainteresowania i gusta nie są oceniane. Niezależnie od tego kim są, z kim żyją, czym się zajmują, co czytają czy jakiej słuchają muzyki – Empik pozostaje dla nich zawsze otwarty.

- W Empiku liczą się ludzie w całej swej różnorodności. Nie ma znaczenia pochodzenie, płeć, orientacja seksualna czy wyznanie lub światopogląd. Każdy jest u nas mile widziany i chcemy, żeby czuł się jak u siebie. Wierzymy w takie wartości jak równość, demokratyczność, otwartość, tolerancja. To one stanowią podstawę i wyznacznik naszych codziennych działań w stosunku do pracowników, klientów oraz całego otoczenia biznesowego. Łączy je wspólne hasło #EmpikZawszeOtwarty - mówi Natalia Korzeniecka-Walak, dyrektor ds. korporacyjnych i HR Grupy Empik.

Jedną z najnowszych inicjatyw jest także konkurs organizowany przez Empik Foto pod hasłem „Pokaż różnorodność w Twoim świecie”. Uczestnicy mają szansę wygrać 1 000 zł na zakupy online oraz karty podarunkowe.

Jako partner trwającej akcji charytatywnej „Wszystkie kolory świata”, Empik wspiera sprzedaż książki-cegiełki Wydawnictwa Agora, z której dochód zostanie przekazany na rzecz całodobowego telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży 116 111, prowadzonego przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę. Zebrana kwota przekroczyła już 160 tys. zł i ciągle rośnie.

Autor:jd

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas